Skip to main content

Kasutajatingimused

1.   Üldtingimused

1.1. Live Travel & Productions OÜ , registrikoodiga 12549205, postiaadressiga Lauliku 77, 10913 Tallinn, arveldusarve LHV pangas Live Travel & Productions OÜ • EE157700771001836201 (edaspidi müüja) on veebipood viljakusmonitor.ee omanik ning müügil olevate toodete maaletooja või edasimüüja. Käesolevad e-poe tingimused (edaspidi tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja või tarbija), kes kasutavad müüja e-poodi, tellivad e-poest kaupu, sealhulgas sõlmides e-poest kauba soetamiseks ostu-müügilepingu (edaspidi müügileping).
1.2. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.
1.3. Müüja säilitab ostjaga sõlmitud müügilepingu püsival andmekandjal.  Müüja saadab ostja poolt avaldatud e-posti aadressile arve, mida ostjal on võimalik salvestada ja taasesitada.

2.   Turvalisus ja isikuandmete töötlemine

2.1. Müüja tagab ostja andmete sh isikuandmete kaitsmise ja kasutamise üldtingimustes ettenähtud korras. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja üldtingimustest, on müüjal ostja nõusolekuta õigus töödelda andmeid (sh isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poe kasutamiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus:
2.1.1. saata ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides;
2.1.2. säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.
2.2. Müüja kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
2.3. Ostjal on igal ajahetkel õigus loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest ehk võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates müüjale vastavasisulise e-maili või järgides edasiste otseturunduspakkumiste saamisest keeldumiseks tema e-posti aadressile saadetud otseturunduspakkumises olevat juhist.

3.   Tingimuste ulatus ja kehtivus

3.1. Tingimused kehtivad kõigile era- ja juriidilistele isikutele, kes kasutavad ostukeskkonna www.viljakusmonitor.ee ehk Live Travel & Productions OÜ teenuseid.
3.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad müüja e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
3.3. Müüjal on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse internetilehekülje www.viljakusmonitor.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates vastava muudatuse või täienduse avaldamisest internetileheküljel www.viljakusmonitor.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja müüja vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise hetkel kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

4.   Klienditugi

4.1. www.viljakusmonitor.ee klienditugi töötab äripäevadel 9:00-18:00.
4.2. Telefon: +372 52 31 579.
4.3. E-post: info@viljakusmonitor.ee.
4.4. Teenindame Teid eesti ja inglise keeles.

5.   Hinnad

5.1. E-poe hinnad on toodud eurodes (€) ja kehtivad arve tähtajalise tasumise puhul vastavalt punktis 7 sätestatule.
5.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu vastavalt kehtivale käibemaksuseadusele.
5.3. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu pärast teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub müüja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ega pakkujal ei ole sel juhul õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

6.   Ostukorv ja tellimuse vormistamine

6.1. Ostjal on võimalik lisada ostukorvi veebipoest soovitud tooted või tootekomplektid, klikkides nupule „Lisa korvi“, misjärel suunatakse Teid otse osukorvi.
6.2. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta too(de)te tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks vajutage nupule „Uuenda ostukorvi“. Tellimuse jätkamiseks vajutage nupule „Pood”. Teid suunatakse tagasi e-poe leheküljele.
6.3. Ostu vormistamiseks klikkige nupule „Mine kassasse“. Teid suunatakse tellija andmete lehele. Tellija andmete lehel sisestage nõutavad andmed ning valige saatmise viis. Ostu kinnitamiseks klikkige nupule „Mine maksma”. Teid suunatakse makseviisi valiku leheküljele.
6.4. Olge tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine.
6.5. Arve genereeritakse automaatselt pärast ostutellimuse makse sooritamist. Arve saadetakse pärast ostu sooritamist automaatselt ostja e-posti aadressile, mis on kohustuslik infoväli ostutellimuse tegemisel. Juhul kui ostja e-postile ei ole arve mingil põhjusel tulnud, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat e-posti teel info@viljakusmonitor.ee ning Teile saadetakse arve e-postile esimesel võimalusel.
6.6. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (lepingu jõustumine) alates tellimuskinnituse järgselt tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole. Pärast ettemaksu sooritamist on oluline, et ostja läheks pangalingilt tagasi teenuse pakkuja juurde.

7.   Toodete eest tasumine

7.1. Makse sooritamiseks valige tellimuse esitamise leheküljel endale meelepärane makseviis.
7.2. Toodete eest on võimalik tasuda:
7.2.1. Internetipanga kaudu. Makseviise pakub Montonio Finance, LHV, Bolt Pay later ja Esto.
7.2.2. Sularahas. Kui soovite maksta sularahas ja tulla tootele ise järele, saatke e-mail info@viljakusmonitor.ee või helistage +372 52 31 579. Teiega kokku arve tasumise kord ja koht.
7.2.3. Pangaülekandega. Kui soovite tasuda pangaülekandega lisage selgitusse oma tellimuse number ning tehke ülekanne: Live Travel & Productions OÜ • EE157700771001836201. Küsimuste korral saatke e-mail info@viljakusmonitor.ee või helistage +372 52 31 579.
7.2.4. Järelmaksuga, täites selleks järelmaksu väljad.
7.3. Tellimus tühistatakse juhul, kui ostusumma ei ole laekunud 14 päeva jooksul.

8.   Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

8.1. Pärast lepingu jõustumist vastavalt tingimuste punktile 6.6 toimetatakse tooted Teile kohale Teie poolt valitud kättetoimetamise viisil.
8.2. E-pood kasutab kauba saatmiseks DPD, Itella ja Omniva pakiautomaatide teenuseid. E-pood pakub transporti vaid Eesti siseselt. Transport on tasuta, kui tellimuse maksumus on vähemalt 290 eurot (kakssada üheksakümmend eurot). Muude tarnijate puhul lisandub pakiautomaati toimetamise maksumus 3-5 eurot (kolm kuni viis eurot).
8.3. Kui soovite toodetele ise järele tulla, võtke ühendust klienditoega, Teiega lepitakse eraldi kokku järeletulemise aeg, tagades tellimuse üleandja kindla kohaloleku kontoris.
8.4. Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb tarnijalt spetsiaalselt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest müüja ei vastuta, teavitame Teid sellest tellimuse vormistamisel kirja pandud kontakttelefoni või elektronposti teel kolme tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest vastavalt tingimuste punktile 6.6 ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote vastu pikema kohaletoimetamise aja tõttu huvi, on Teil õigus oma tellimus tühistada  (vt täpsemalt punkti 10) ning Teie poolt tasutud summa tagastatakse.
8.5. Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, saadab kullerfirma Teile sõnumi, kui tellimus on kohale jõudnud Teie poolt valitud pakiautomaati.
8.6. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud pakiautomaati. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
8.7. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
8.8. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada aadressile info@viljakusmonitor.ee või kontakttelefonile (+372) 52 31 579. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.
8.9. Toodete tarneaeg on 1-5 tööpäeva, kui tooted on laos. Juhul kui tooted ei ole laos, toimitakse punkt 8.4 järgi. Võimalik pikim tarneaeg on 7 tööpäeva pühade ajal.

9.    Klienditeenindus

9.1. Müüja pakub klienditeenindust ostetud toodete tehniliste küsimuste korral. Soovi korral võtta ühendust e-maili info@viljakusmonitor.ee või kontakttelefoni teel (+372) 52 31 579.

10.   Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

10.1. Teil on õigus pärast toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist tellimus tühistada, saates müüjale e-maili aadressile info@viljakusmonitor.ee kindlasti lisades tellimuse numbri ning oma arvelduskonto detailid.
10.2. Pärast toodete kättesaamist on Teil 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalus toode tagastada või vahetada välja, saates e-maili aadressile info@viljakusmonitor.ee vastavasisulise teate. Toode on võimalik tagastada postiautomaatide Omniva või Itella teel. Kasutamise tunnustega toodete tagastuse puhul on müüjal õigus keelduda või leppida kokku asja väärtuse vähendamise hüvitises. Tasaarveldamiseks saadab müüja Teile tasaarveldamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarveldamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja müüja vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks. Teatud kaupa (aluspesu) ei ole hügieenipõhjustel võimalik tagasi saata.
10.3. Tellimuse tühistamisel punktis 10.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 10.2 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest meieni, eeldusel, et olete sama tähtaja jooksul ehk 14 päeva jooksul kauba tagastanud, v.a käesolevate tingimuste punktis 10.4 sätestatud juhul.
10.4. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama originaalpakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid (sh kaabel jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (st kõik tooted).
10.5. viljakusmonitor.ee e-poest tellitud kauba tagastamise kulud jäävad ostja kanda.

11.   Garantii

11.1. Veebipood vahendab müüdavatele elektroonika seadmetele tootja garantiid ja garantiiga seotud küsimusi ja tingimusi. Veebipoes müüdavatele kaupadele kehtib kaheaastane garantii v.a kui see on toote juures märgitud teisiti. Müüja poolt müüdud toodetele pakutakse täisgarantiid, mille rakendumisel vahetatakse katkine või praaktoode esimesel võimalusel välja kliendile lisakuludeta. Katkine või praaktoode tuleb saata postiautomaatide Omniva või Itella vahendusel või tuua see ise kohale. Juhul, kui mittetöötav toode loetakse garantii alla kuuluvaks, saadab müüja kliendile uue toote. Sellisel juhul katab saatmiskulud müüja.
11.2. Toote väljavahetamiseks palume ühendust võtta info@viljakusmonitor.ee e-maili kaudu. Garantiihoolduse aluseks on müüja poolt väljastatud arve. Garantiiperiood kehtib arvele märgitud ostukuupäevast + 3 päeva või märgitud üleandmise hetkest. Garantiiremont teostatakse sõltuvalt tootest ja probleemist tarnija vahendusel, tootjapoolses hooldusesinduses. Kui remondi teostamine hooldusesinduses ei ole võimalik teostatakse garantiiremont tootjatehase kaudu.
11.3. Garantiiajal teostatud garantiihooldused garantii kehtivust ei pikenda.
11.4. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud, asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras vähemalt samaväärse seadmega.
11.5. Garantii alla ei kuulu:
11.5.1. Seadme tarkvara/äpp, kuluva iseloomuga osad (juhul kui nende garantii ei ole tootja poolt tootekasutusejuhendis või tooteinfolehel eraldi välja toodud), pakend ja dokumentatsioon.
11.5.2. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne poolt.
11.5.3. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes).
11.5.4. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest.

12.   Vastutust välistav klausel

12.1. Tootepildid on illustratiivse tähendusega.
12.2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Sellisel juhul jätab müüja endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 14 tööpäeva jooksul.
12.3. Müüja jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis.
12.4. Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla pärast Teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootja andmekaartide puudulikkusega võib müüja e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Sellisel juhul ei võta müüja e-pood vastutust toote andmete õigsuse eest. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil (+372) 52 31 579.

12.5. Kasutaja loeb enne toodete kasutama hakkamist hoolikalt läbi manuaali.
12.6. Ostja vabastab müüja igasugusest vastutusest seoses Daysy viljakusmonitori ning teiste toodete kasutamisega kasutaja tervisele.

13.   Vastutus ja vääramatu jõud

13.1. Müüja vastutab osja ees ja ostja vastutab müüja ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
13.2. Müüja ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhmüüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist müüja ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

14.   Muud tingimused

14.1. Kui ostjal on müüja e-poe toodete tellimise ja ostmisega tekkinud pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@viljakusmonitor.ee või helistada telefonil: +372 52 31 579.

Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.